2013年10月22日 星期二

重拾 Whatsapp 表情符號

深宵時份,正為稿件題材頭痕之際,突然電話響起,OMG 原來是 Rainbow 來電,難道她要約我「夜宵磨」?

「Hi,我心裡面有句說話想同你講好耐,但又唔好意思開口。」她說。

「我而家好得閒,有咩慢慢講。」我戰戰競競的答。

「我換了部 iPhone 5s 後,個 Whatsapp 唔知點解無哂 D Emoji 表情符號,而家唔知點算。」聽完她此話後,我的確有點失望,不過無所謂,助人為快樂之本。方法係先進入手機設定>一般>鍵盤,選擇新增鍵盤,此後會見到多國語言可選,就在 Dutch 之下就見到了 Emoji,將之點選即可。

善有善報,最後 Rainbow 話要請我食飯,而我又為此欄獲得了題材,亦幫到有需要讀者,一舉多得。
張貼留言